امروز نیکتا اومده روی میزم یه برگه گذاشته که "بهاره عزیزم ! من بهت ایمان دارم. بجنگ بازم :)))) دلبر ِ مهربون منی :* #گل باغ ِ Me too " :دی
پاسخ من بهش این بود که :" تو ناز ترین و گوگول ترین و رنگی ترین تپل ِ دنیایی عشق :* "
نیکتا هم سرویسی و هم کلاسی ِ دو ساله ی منه :) یه دختر ِ تپل ِ با نمک ِ رنگی که آدم دلش میخواد بغلش کنه فقط :)))
امروز در حقیقت شادی به خود ِ من منتقل شد ! :] مرسی که مهربونی نیکتا ^-^
پنج...
ما را در سایت پنج دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 18 خرداد 1396 ساعت: 2:16